Lady HITfit – silovo – kondičný tréning pre ženy 35+

 

  •  aj vy máte pocit, že napriek číslam v rodnom liste “ešte nie je všetkým dňom koniec” a milujete pohyb a cvičenie natoľko, že si neviete predstaviť bez neho ani len deň ?
  •  cítite, že divoké skupinové cvičenia s mladými babami, fakt nie sú pre Vás ?
  •  či pomalé cvičenia štýlu pilates alebo joga, nie sú to “pravé orechové” ?
  •  potrebujete po náročnom dni vypnúť a dobiť baterky, alebo práve naopak, potrebujete sa niekde “vybúriť” ?

… tak tento cvičebný program je ušitý priamo pre Vás!!!

                                                                                               

                Lady HITfit (HIIT, Insanity, Tabata) 35+ 

Skupinové tréningy vediem veľmi rada, hlavne ma baví sledovať ako dievčatá dokážu postupne posúvať svoje hranice, keď sa dostávajú mimo svojej komfortnej zóny. A keď vidím ich narastajúce sebavedomie a radosť v očiach po náročnom tréningu, som spokojná (… hoci frfľú, že nevládzu…. a ani hneď nepriznajú, že bolo fajn ).

Pretože ku mne chodia cvičiť hlavne dievčatá, ktoré už majú “odrastené deti” a už im “dávno není 20 let” , práve preto som vyladila “špeciálny” tréning pre dámy 35+

Zostavila som ho, ako kombináciu overených a efektívnych fitness programov (HIIT, Insanity, Tabata) s využitím najnovších tréningových poznatkov a prispôsobila ho práve Vám.

Kto sa v tomto tréningu nájde ?

 dámy, ktoré sú energické majú radi výzvy a neboja sa skúsiť aj náročnejší tréning, ktorý je primeraný ich veku a schopnostiam 

 dámy, ktoré chcú trénovať s rozumom a dajú si poradiť od človeka skúseného

 dámy, čo chcú zažiť tréning, ktorý ma “hlavu a pätu” (“divoké, rýchle a zbesilé” tréningy prenecháme nižším ročníkom)

 dámy, ktoré sú odhodlané naučiť sa niečo nové, vylepšiť si techniku cvičenia, či vyskúšať si nový systém tréningu

 dámy so silnou motiváciou posunúť sa ďalej, fyzicky aj mentálne

 dámy s pevnou vôľou a odhodlaním urobiť niečo pre seba a nevzdajú sa aj keď to všetko nejde hneď podľa predstáv

Ak ste sa tu našli, tak čítajte ďalej a zistíte 

Aké benefity Vám intervalový tréning prinesie ?
  •              schudnete s trvalým efektom
  •              získate výbornú kondíciu
  •              vypracuje si lepšiu, pevnú postavu v kratšom čase
  •              začnete efektívnejšie spaľovať tuky (až o 50% viac ako pri cvičeniach s nízkou intenzitou)
  •              zrýchlite si metabolizmus a tým spálite viac kalórii počas dňa
  •              zvýšite si Vašu aeróbnu a anaeróbnu kapacitu
  •              získate väčšiu silu a zlepšíte si pohyby
  •              posuniete svoje hranice oveľa ďalej ako si myslíte …. a to nie len fyzické
  •                 … a ľahšie si zaviažete šnúrky na topánkach

 Spĺňa to Vaše očakávania ?

Chcete vedieť ako taký intervalový tréning prebieha ?

Čítajte ďalej

 
  •  v úvodnej časti sa krátko ale intenzívne zahrejeme, potom nasleduje dynamický strečing
  •  nasleduje hlavná rozcvička a statický strečing
  •  až potom prejdeme na samotné jadro tréningu, ktoré je rôznorodé a striedajú sa kardio, plyometrické, silové, vytrvalostné a regeneračné cvičenia, plus špeciálne sekcie zamerané na brušné svalstvo, záleží ale od typu tréningu – HIIT, Tabata,Insanity
  •  podstatou tréningu je, aby ste počas intervalu urobili čo najviac opakovaní, samozrejme s  dodržaním správnej techniky
  •  ublížiť si môžete jedine tým, že nebudete počúvať svoje telo a nebudete praktizovať cviky  technicky správne, preto je dôležité aby ste rešpektovali moje rady
  •  tréning vždy končíme dôkladným strečingom 
  •  cvičenie trvá v priemere 60 minút

 

Kedy cvičíme Lady HITfit ? 

Klik sem

Nemusíte sa obávať, že si pri cvičení ublížite, za týmito druhmi cvičení stoja tímy odborníkov.
HIIT (Hight Intensity Interval Trainnig)
  • je oveľa účinnejší ako kardio tréning, pretože intenzita cvičenia je vyššia
  • podstatou cvičenia je striedanie intervalov nízkej až strednej intenzity, s intervalmi s vysokou intenzitou

Insanity

  • je to jeden z najnáročnejších a najefektívnejších fitnes programov na trhu
  • je maximálny intervalový tréning keď v extrémnom vypätí cvičíte oveľa dlhšiu dobu 
  • program vytvoril americký fitness tréner Shaun Thompson (2009)

TABATA

  • je jednoduchá, efektívna ale zároveň neuveriteľne ťažká
  • cvičenie zamerané na vysoký a intenzívny výkon vo veľmi krátkom čase
  • cvičenie vyvinul japonský vedec Dr. Izumi Tabata (1996)