FitB-CORE & BALANCE

 [Späť na cvičenia]
 Prečo by ste mali začať cvičiť FitB-CORE ?
  • ➡ cvičenie Vám pomôže pri problémoch s chrbticou, ktoré má už v súčasnosti takmer 80%  ľudí
  • ➡ osvojíte si zásady správneho držania tela 
  • ➡ naučíte sa aktivovať svaly panvového dna
  • ➡ posilníte svaly stredu tela resp. jadra – CORE (svaly chrbta, brucha a panvy)
  • ➡ zlepšíte si celkovú motoriku
  • ➡ je to účinné cvičenie ak máte sedavé zamestnanie
  • ➡ šetríte si Vaše kĺby
  • ➡ cvičenie je bezpečné, jednoduché a zvládne ho každý
  • ➡ cviky na fitlopte sú zábavné, účinné 
  • ➡ intenzívnejším cvičením spálite pekné množstvo kalórií
  • ➡ je vhodné pre budúce mamičky, pretože cvičením posilňujete svaly panvy a uvoľníte oblasti bedrového kĺbu
Ako prebieha tréning FitB-CORE …
  • 💡 tréningy FitB-CORE prebiehajú v malých skupinách max. 8 ľudí, v príjemnej komornej atmosfére
  • 💡 tréning začínam vždy 10 minútovou intenzívnejšou rozcvičkou
  • 💡 potom nasleduje samotný tréning, ktorý vediem zábavnou formou, počas neho sa však snažím na Vás odborne dohliadať a cviky prispôsobujem konkrétnej skupine resp. novým klientom
  • 💡 zaver tréningu pozostáva z 10 minútového strečingu 
S čím cvičíme …
  • 💡 podstatou cvičenia sú hlavne stabilizačné cviky, preto pri tréningoch využívam ako cvičebnú pomôcku fitloptu 
  • 💡 je to účinná, bezpečná a hlavne zábavná cvičebná pomôcka
  • 💡 hoci sú cviky zamerané na určité časti tela (napr. brucho, chrbát, nohy), pri každom cviku však zapájate viac svalových skupín, čo je veľká výhoda
  • 💡 cvičením s fitloptou si spevníte celé telo a tým sa Vám zlepší aj celková motorika a skvele si vypracujete brušné svaly
  • 💡 na začiatku sa Vám bude možno zdať, že Vám nič “nejde” hoci cvičenie vyzerá jednoducho a ľahko, ale neľakajte sa 😉 , dá sa to zvládnuť a naučí sa to každý ➡ dôležité je si len zachovať pravidelnosť v tréningoch

Čo ste možno o fitlopte nevedeli …  

  • fitlopta bola vyrobené v roku 1960 ako hračka pre deti
  • švajčiarsky fyzioterapeuti zistili, že má aj iné využitie ako na zábavu a dá využiť ako rehabilitačná pomôcka pre pacientov po úrazoch
  • do európskych krajín sa dostala až v 80 rokoch
  • Joanne-Posner-Mayer bola jednou z prvých, ktorá sa zaslúžila o jej využívanie vo fitnes priemysle
[Späť na cvičenia]